دانلود آهنگ جدید تو فرق داری با همه فول نایسی واسم

به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید تو فرق داری با همه فول نایسی واسم از علیرضا روزگار

دانلود آهنگ جدید تو فرق داری با همه فول نایسی واسم از علیرضا روزگار

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام فول نایس از ترنج موزیک

Download  Music Alireza Roozegar – Full Nice

ترانه و موزیک : علیرضا روزگار , تنظیم : مهدی معظم

برای دانلود آهنگ تو فرق داری با همه فول نایسی واسم به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام فول نایس :

دل میبری از من تو سری از هر دلبری اصلا بستم به نگات من دلمو هر لحظه ی اون چند

تو آسی واسم یه چیز خاصی واسم تو آسی واسم یه چیز خاصی واسم

تو فرق داری با همه فول نایسی واسم تو فرق داری با همه فول نایسی واسم

♫♫♫♫♫

من فرق دارم یه نمه تورو بیشتر دوست دارم از همه واسه

دوست داشتنت یه نمه یه ذره یه جورایی خیلی کمه

یه نمه یه جوری خیلی کمه بیشتر میخوامت از یه نمه

♫♫♫♫♫

دوس داری منو مث همه منم عاشقت شدم نمه نمه

ولی نمه نمه واست خیلی کمه

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تو فرق داری با همه فول نایسی واسم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ شاد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 19 اسفند 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی